Aktuality

Zahájení školního roku

Školní rok 2017/2018 bude zahájen v pondělí 4. září. Nástup do školy v 7:00, ukončení nejpozději v 8:30.

Volná pozice: asistent/ka pedagoga v ZŠ Kobyly

ZŠ Kobyly shání asistenta pedagoga do I. třídy: 0,38 úvazku na hlavní a naukové předměty. Pedag. kvalifikace dle zákona. Nástup od 1. 9. 2017.

Pomůcky na VV a PČ

Pomůcky na pracovní činnosti a výtvarnou výchovu zde.

Rafty

V pátek odpoledne (hned po vysvědčení) se opět uskutečnil tradiční raftový zájezd na Jizeru. I přesto, že se na poslední chvíli pro nemoc 2 rodiny odhlásily a předpověď počasí nebyla příznivá, sešlo se na nástupní stanici Klokočí 24 žáků naší školy. Se svými sourozenci, rodiči a příbuznými vytvořili skupinu o 70 lidech; 58 z nich se rozdělilo do 8 raftů a dalších 6 lidí vytvořilo doprovod na 2 kánoích. někdo šel s pejskem po břehu a další tým po cestě dokumentoval celou plavbu až k...

Besídka 1. a 2. ročníku

Ve čtvrtek (29.6.) od 16 hod se pod vedením p. uč. Brzákové a p. uč. Plotové konala třídní besídka pro rodiče žáčků 1. a 2. ročníku. Děti si připravily inscenaci známé pohádky o Sněhurce a sedmi trpaslících. Každý žák měl svoji roli a všichni si před báječným publikem opravdu zahráli, užili si slavnostní atmosféru a rozloučili se tak s celým školním rokem. Děti si při tom také uvědomily, že ve škole se nejen učíme, ale i získáváme nové zkušenosti, pracujeme v týmu, máme zodpovědnost, umíme si...

Exkurze do Liberce

Ve čtvrtek 22. června 2017 se žáci osmého a devátého ročníku, pod vedením učitelů Dominika a Davida Rubáše, vydali vlakem z Turnova do  Liberce, kde navštívili tamní zoologickou zahradu, která je nejstarší v České republice, ale za posledních několik let prošla mnohými úpravami. Po prohlídce ZOO a zhlédnutí mnohých exotických živočichů jsme se přesunuli do libereckého bazénu, kde si každý přišel na své. Podle reakcí  žáků můžeme říct, že exkurze byla vydařená a potvrdila, že i...

Školní výlet 9. třídy

Od neděle 18. června do úterý 20. června 2017 se uskutečnil školní výlet žáků deváté třídy. Lokalita pobytu byla nedaleká, ale v úžasném prostředí zasazené, obec Hlavice. Během výletu se toho stihlo opravdu hodně. První den to bylo koupání ve Všelibicích, výšlap na Čertovu zeď  a návštěva tisícileté lípy v Kotli, večer pak ještě opékání vuřtů. Druhý den byl věnován prohlídce komendy a Podještědského muzea v Českém Dubě, po pauze na oběd, jsme se přesunuli na českodubské koupaliště, kde...

EKO výlet

Na čtvrtek 15. června byl pro nejlepší sběrače naší školy naplánován celodenní výlet. Objednaným autobusem, který vždy hradí náš zřizovatel Obec Kobyly, jsme vyjeli do středověké vesnice v Ostré. Zde se žáci s průvodcem seznámili s tradičními řemesly jako je výroba svíček, řezbářství, provaznictví, mohli si vyzkoušet i rýžování zlata, střelbu lukem, proběhnout se v bludišti. Na odpoledne jsme si objednali hodinovou plavbu parníkem v Poděbradech. Počasí nám přálo, výlet jsme si pěkně...

Mirákulum

Ve čtvrtek měli 1. a 2. roč. třídní výlet do Mirákula. I přes velké vedro se děti dopravily klimatizovaným autobusem společně s MŠ Sv. Újezd do Milovic a od 9 do 14 hod si užívaly báječné atrakce i vodní svět.

Koupání se ŠD

V úterý 20. června si žáci ze školní družiny s paní vychovatelkou naplánovali odpoledne u vody. Vyjeli autobusem ve 12 hodin do Soběslavic. Tam měli celou požární nádrž s průzračně čistou vodou jen pro sebe. Všichni si teplé odpoledne u vody náramně užili. Foto zde.